Oldalak

2011. szeptember 17.

Szeptemberi Karácsony

Itt van az ősz, itt van újra...bár még napos idővel, és meleggel, de azért mégiscsak szeptember második felébe értünk. Talán korainak tűnik ebben a szép időben, a hideg havas karácsonyra gondolni, de nekünk még sok tanulni valónk és sok dolgunk van addig. :)
Mikor én a legelső angyalkámat elkezdtem horgolni (úgy 6 éve) nem voltam ilyen előrelátó. Karácsony előtt 2 héttel fogtam hozzá (nagyon kezdő horgolóként) hogy az 5 kolléganőmnek horgoljak egy-egy angyalkát ajándékba...mondanom sem kell, hogy rohamtempóban kellett dolgoznom, hogy időben elkészüljenek.
Ezért most úgy gondoltam inkább idejekorán elkezdelek karácsonyi mintákkal bombázni titeket, hogy jusson idő megfelelő mennyiségű karácsonyfadísz elkészítésére. :)
Elgondolkodtam mivel is kezdjünk, és arra jutottam talán a szaloncukor a legegyszerűbb kezdetnek, aztán majd nehezítünk.
Szóval készítsétek a horgolótűket (1,25-ös), a fonalakat (pl. fehér Honleány) és amire még szükségünk lesz arany és/vagy ezüst színű horgolófonal, valamint vatta.
Ha ez mind megvan, akkor kezdhetjük a munkát.